niedziela, 27 marca 2011

Chapter Two

Wybiegła z pokoju łapiąc po drodze pierwszą lepszą rzecz. W szybkim tempie zbiegła do kuchni.
- Co tu się dzieje?! Mam paluszki i nie zawaham się ich użyć! - Przybrała pozycje bojową a jej rodzice wybuchli śmiechem.
Wyprostowała się i patrzyła na nich jak na kopniętych.
- Wyjaśnienia?
- Córcia, to tylko wazon się stłukł.
- Teraz mi mówicie że w całej kuchni jest szkło? No ja chyba nie dożyje wyjazdu. - Powiedziała wskakując na krzesło i wywracając oczami.
Parę minut później szkło zostało pozbierane, a ona w swój ostatni dzień w tym miejscu dostała zadanie bojowe.
Z przymrużonymi oczyma popatrzyła na górę błota pod którą prawdopodobnie kryło się ich auto.
 Ciekawe kiedy ja się spakuje, pomyślała.
Włączyła mp3 i wzięła się za mycie.

   Ucałowała mamę i podreptała na górę do pokoju z którego wydobywał się dźwięk chrapania. Szepnęła ciche 'do zobaczenia' i dała tacie całusa w policzek.
Zeszła na dół, rodzicielka ostatni raz mocno ją wyściskała i skierowała się do taksówki która miała ją zawieźć na lotnisko.
Przypomniała sobie, z jaką fascynacją oglądała zawsze filmy katastroficzne. Np. ten o czternastolatce co uratowała samolot z ludźmi.
 Phh... ja bym prędzej drzewa zaliczyła, pomyślała.
   W samolocie trafiło jej się miejsce koło jakiejś staruszki. Nadziana babcia. Opowiadała jej swoje historie o życiu etc. Większość lotu przeleżała słuchając muzyki,  którą przerywało chrapanie starszej kobiety. Ma ona parę.
Gabrysia zastanawiała się skąd żona wujka będzie wiedzieć która to ona.   
    Ciekawe...

Wyszła z samolotu i przeciągnęła się. Za nią wyszła jakaś Różowa szczerząc się jak mysz do sera.
- Przepraszam, ty jesteś Gabrysia?
Różowa nic nie powiedziała tylko wywijając tyłkiem odeszła. G. pomachała do tej kobiety.
- Miło mi, mów mi Gaba. - Podała jej rękę i pokazała rząd białych zębów.
- Oh, jak miło cię poznać! - Uścisnęła ją.
   Ruchem ręki kazała mi iść za sobą. Wsiadły do auta, a ona przez całą drogę szczerzyła się do przechodniów jak idiotka.
Miło mi, G., pomyślała.
Wyszła z auta i stanęła jak wryta.
Ocuciła się dopiero kiedy ktoś zasłonił jej widoki willi.
- Wujek! - Rzuciła się na przybysza.
- Gabi! I jak ci się tu podoba?
- Hm.. ful wypas auto, willa, żoneczka, wujek szalejesz! A gdzie dzieciak?
- Khym - Odchrząknął a ona się obróciła i ujrzała słodką dziewczynkę.
- Hej kochanie - Uśmiechnęła się do niej. - Ile ma?
- Trzy - Powiedziała jak okazało się, Sandra, czyli żona wujka, matka dziewczynki.
   Przez resztę dnia, została oprowadzana po domu i pokazano jej, jej własny od teraz pokój. Wchodząc do niego wyszczerzyła się, że aż ją zawiasy bolały.
Potem czas spędziła z Weroniką[dziewczynka].
- Gabi, chodź jedziemy na zakupy!
- Co gdzie jak? Która godzina i jakie kupy?
- Zakupy! Trzeba ci kupić jakieś przyzwoite ciuchy. - Uśmiechnęła się
- Em.. no okay. Daj mi 20minut. - Powiedziała wchodząc do łazienki. Wzięła prysznic, wysuszyła włosy i ubrała zielone spodenki i białą, luźną koszulkę.
Zeszła na dół do kuchni gdzie została przywitana soczystym całusem w policzek od Weroniki.
- Zaraz zaraz. To ona wstaje wcześniej ode mnie? Która jest?
- Teraz? ..równa 12. - Sandra odpowiedziała spokojnie majstrując coś przy ekspresie do kawy.
Kobieta zabrała ją do centrum handlowego i zaciągnęła do sklepu ze spódnicami.
- Nie ma mowy!
-Ciszej. Nie krzycz tak.
- No dobra. Nie ma mowy, nie ubiorę spódnicy. W życiu, ouee - szepnęła.
- To chodź tam! - Wskazała ręką na jakiś nieznany jej sklep.

- Ja mam chodzić w bluzce z cekinami i na dodatek w różowej?
   Ta kobieta najwyraźniej nie zauważyła jak ja się ubieram, pomyślała.
- Zaraz wracam.
Sandra zniknęła jej z oczu więc usiadła sobie przy fontannie, sącząc shake'a truskawkowego.
- Cześć! - Coś jej zaświergotało koło ucha.
- Ekhem?
- No przecież widzę że jesteś dokładnie taka jak ja! - Zmierzyła różową wzrokiem i wybuchnęła głośnym śmiechem. Odłożyła kubek na murek i stanęła przed nią.
Odchrząknęła.
- Aaaaaa! Lofciam Justina Biebera! Nosze różowe mini sukienki i dziś kupiłam sobie perfumy z Barbie! Obczaj to jak mnie czuć! Planuję porwać Justiiinka i ubrać w róóóóż! bo róż jest piękny, jest mą miłością, nigdy nie przestane go kochać. A dziś widziałam takie boskie tipsiki! Rozumiesz to? One miały taką
jakby nitkę przyklejoną! Różowe! Iiiiip! Chodź idziemy je kupić! - zaczęła piszczeć na tyle głośno, że przechodznie się oglądali.
- Widzisz? Mówiłam! Chodź idziemy je kupić! Muszę je mieć koniecznie iiip!
Chwyciła ją za rękę i ciągnęła za sobą. 
- No to teraz się wkopałaś. - Powiedział jakiś chłopak.
Justin!, pomyślała.
- Hm.. czy ja wiem.
Spojrzała na sklep z napisem 'House' i wyrwała się różowej. Wbiegła pomiędzy półki i przy okazji zauważyła luźną koszulkę.
Wyszła ze sklepu w innej koszulce i w okularach żeby jej znów nie zaczepiła.
- Róż! - Podskoczyła do góry.
- Justin! Zawału dostane przez ciebie! A tak w ogóle to siema. - Wyszczerzyła się.
- Gabi?!  Nie mówiłaś że tu jesteś, będziesz..
- Zapomniałam?
- No patrz. Nie myślałem że kiedykolwiek cię spotkam.
- Mówiłam już że mam sentyment do tego imienia - Uśmiechnęła się do niego. - No dobra. Mniejsza o to, ale muszę już iść bo ciotka będzie się martwić.
- Daj przynajmniej twój numer!
- A internet ci nie wystarcza?
- Nie - Wyszczerzył się a ona zapisała swój numer na jego ręce.
- To cześć. - Powiedziała i poszła w stronę machającej ciotki.  Po krótkiej kłótni, pojechały do domu.




To cześć ♥♥
Dziękuje za komentarze i liczę, że coraz więcej osób będzie czytać :)
Wiecie, tak jakoś sobie wyimaginowałam, że fajnie by było gdyby ten blog czytało więcej niż 10 osób...


4 komentarze:

  1. Yay ! Drew ! Gabi ! yay ! jak się nie mylę to to opowiadanie już gdzieś zaczęłaś pisać :D Ale nie ważne ! <33 Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ;D Ja to znam ! ;D ale i tak będę wchodzić i komentować <3
    I Teraz będę mówić na ciebie owieczko♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa mam paluszki i nie zawaham się ich użyć?!A ja precelki!xD Kocham too <3333 Ej a Drew to kto jest? Fajne to było z tą laską lol xd Dobra pisz następny,bo boski rozdział <33 A to moje kolejne uzależnienie -słowo "boski" <333

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuper ;D
    <33
    pisz,pisz dalej ; ]

    OdpowiedzUsuń